Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2018

Πώς δύο νέοι επιχειρηματίες χρησιμοποίησαν το online marketing για να φτιάξουν ένα brand αξίας 700 εκατ. δολ.

Η Away, που δραστηριοποιείται στην αγορά των αποσκευών, κάνει τον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων online, ενώ τα καταστήματα σε περιοχές με πολλή κίνηση λειτουργούν σαν διαφημιστικές "πινακίδες" προκειμένου να ενισχύσει τις διαδικτυακές πωλήσεις.

from Τελευταίες ειδήσεις απο το Capital.gr https://ift.tt/2P9rDEe
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου