Με το... αριστερό ξεκίνησε ο πρώτος μήνας του 2019 για τις επιδόσεις των ξενοδοχείων της Αθήνας, μετά την αύξηση που καταγράφηκε πέρσι και στους τρεις βασικούς δείκτες, δηλαδή πληρότητα, μέση τιμή δωματίου (Average Room Rate-ARR) και μέσο έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο (Revenue Per Available Room- RevPAR). Το ενδιαφέρον πλέον επικεντρώνεται στο να διατηρηθεί ζωντανός ο ανταγωνισμός κόντρα στην κάμψη που ήδη καταγράφεται στην ζήτηση.
from Τελευταίες ειδήσεις απο το Capital.gr https://ift.tt/2BWq3BT
via IFTTT
Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2019
Ξεπέρασε το φράγμα των 100 ευρώ το check in στα ξενοδοχεία της Αθήνας
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου